Złote Godło Konsumenckiego Lidera Jakości 2022 dla Sklepów Komfort S.A.

Złote Godło Konsumenckiego Lidera Jakości 2022 dla Sklepów Komfort S.A.

Od dawna korzystam z jego usług i nigdy się nie zawiodłem • To zawsze duży wybór, kompleksowe usługi np. montaż paneli • Najlepszy lider jakości, dobre jakościowo materiały • Jeden powód – bo są dobrej jakości  – tak konsumenci ocenili KOMFORT przyznając jednocześnie marce Złote Godło Jakości jako specjalistycznego sklepu z pokryciami podłogowymi i drzwiami.

Badanie Konsumencki Lider Jakości 2022 jednoznacznie pokazuje pozycję marki jako właśnie lidera w asortymencie pokryć podłogowych oraz drzwi. Tymczasem obecnie KOMFORT to przede wszystkim synonim kompleksowej oferty dla wszystkich tych, którzy remontują, czy dekorują swoje mieszkania i domy. Stało się tak w związku z poszerzeniem dotychczasowej oferty o produkty do łazienek i kuchni oraz szafy i dekoracje.

Konsumencki Lider Jakości 2022 to ogólnopolski, promocyjny program konsumencki, którego celem jest wyłonienie najlepszych jakościowo, w opinii konsumentów, marek i firm dostępnych oraz funkcjonujących na polskim rynku. Badanie to ma przede wszystkim na celu wyłonienie liderów jakości, a w samym badaniu gromadzone są opinie aktywnych konsumentów.

 Warto zauważyć, że Komfort to sieć ponad 160 sklepów w całej Polsce, wśród których znajdują się salony własne oraz prowadzone w systemie franczyzowym. Od kilku lat firma wprowadza nowy koncept sklepów wielkopowierzchniowych oferujących rozbudowaną ofertę produktową czyli KOMFORT HOME.

Konsekwencją podjętej przez firmę strategii omnichannel było między innymi zrealizowanie projektu sklepu online www.komfort.pl. W pojęcie wielokanałowości idealnie wpisuje się także rozbudowywana struktura call center, nie ograniczająca się jedynie do obsługi klienta, ale także wspomagająca klienta w procesie projektowania. Co miesiąc wprowadzane są nowe produkty w obrębie każdej kategorii asortymentowej oraz rozbudowywane są poszczególne zespoły – a wszystko po to, by KOMFORT był obecny na wszystkich etapach procesu remontowania.

„Każdego dnia inspirujemy Polaków urządzających swoje wnętrza, tak aby nasze produkty stwarzały przestrzeń dla ich codziennego życia. Dążymy do tego, by nasi klienci wskazywali naszą markę jako tą, która jednoznacznie kojarzy się z przyjemnym, przejrzystym i w pełni kompleksowym procesem zakupowo-montażowo-usługowym. Format Komfort Home to właśnie zakupy każdego rodzaju asortymentu, które są wygodne, a wsparcie zapewnia kompleksowa opieka sprzedawcy, call center, projektanta i rozbudowywana infrastruktura online. W Komforcie dostarczymy także usługę transportu i montażu. Jednym słowem wszystko to, co sprawi, że nasz klient będzie czuł się komfortowo podczas przecież nie tak do końca łatwego procesu remontowania”.

Mówi Wojciech Kiestrzyń Prezes firmy Sklepy Komfort S.A. 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.